Data e postimit: 2014-08-20 14:21:55
Lexime: 3793
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Prej të marrit largohu ,ngat të mirit afrohu !

Vepra te ngjashme
Autori: Eeelaaa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Largohu nga jeta ime
Ik largohu nga jeta ime Rrugen sbesoj ta kesh harruar Kaq leht,se ...kur hyre ste futi kush me zor Por hyre se deshe vet. Ik nuk dua tet shoh me Vazhdo jeten tende,se une po te le Per mua je nje leter e djegur Nje dite me shi dhe me mjegull Nje...
Autori: A.S.P · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nje poezi per pranveren e cila eshte nje stine qe e duan te gjithe dhe per dimrin stina me e keqe per shumicen e personave.
Duket sikur dicka digjet nga flaket e medha iku dimri i hidheruar erdhi pranvera e lulezuar shikoje kete dite te bukur e plote gezim te gjithe po lodrojne u hap dera heret ne mengjes cohuni cohuni se na erdh pranvera keshtu qe ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ujku Ulërin në pikë të natës I tremb shpezët,i tremb kafshët Tremb qenë ,dhenë e dhi Besa tremb edhe t'vegjëlit fëmijë Kur të vijë mos i qëndro ngat Duhet të kemi kujdes Se është shumë di...
Autori: Jonada Kurti · Lloji: Poezi personale · Tema: Binjakja Ime
sE Ç"PO shoh ne pasqyre, nuk po e njoh dot, mos valle je Binjakja ime ?! PO,po tani po te njoh. Ja tek je.. e lodhur, e sfilitur, e dermuar , e raskapitur. Ti ke qare ,ti ke qeshur, ti ke folur, ti ke heshtur, ti je ulur ,ti je ngritur , ti ...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Analize letrare · Tema: GJERMANIA
gjermania ca ca ca ja tifozet ku i ka cdo kush e perjeton ate boterori i brazilit e mbani mend e itali spanje france gjermani ai qe luan bukur e fiton tani ai eshte nje nga me te mirit eshte boterori i brazilit me gjermanine per vete jam skuadre...
Autori: Leda · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Ndjenje...
Per here te par qe te pash Ne dashuri me ty une rash . Kir kaloje fshehurazi te shikoja, Sa here te shihja aq me shume te dashuroja. Te betohem se rash ne dashuri Po pse po na ndan kjo largesi ? Kaq shpejt nga mua u largove Po ti me thoje se me...
Autori: Rina Kqiku · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria
Pe kallzoj historin tem per ni plag qe pom dhem niher me ni koh , me ni koh e ni person tgabum tu dyt bashk dashni krijum, gjdo dite kur shkojsha nshkoll ato e takojsha gjdo dite e mashum nto u dashurojsha, ni dite mdul perpara edhe mboni perveti m...
Autori: Izet Mata · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Blerja e celularit
Te dashur mami dhe babi , Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tani une po e kujtoj qe edhe po te ma kishit blere , do te ishte nje budallallek i madh . Per kete gje une ju falenderoj . Tani une jam nje adoleshent . ...
Autori: Danjela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vleresimi i vetes
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nuk mbeten njelloj ? A thua te mos i ket mbetur gje tjeter per te ber ? A thua te jet kaq i heshtur dhe te pajtohet me fatin e henes .. gjithmone te njejtat ...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i COVID-19 tek une
Mora letren serish dhe u futa ne boten time.E cfare te shkruaj valle?S'kam asgje te re vecse gjumit dhe mesimit online.E si mund te kete kur sheh kudo ne toke trupa te pafajshem te vdesin papritur.A e meritojme ne kete?Jam teper e pasigurt se cila teme ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Mos ki frikë prej qenit,por prej pronarit të shtëpisë !
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e librit
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,rrefyesin;degjimtarin. Shpesh ne faqet e librave gjejme personazhe qe na ngjasojne,ngjarje qe na ndodhin dhe shpesh gjejme edhe zgjidhje qe na mundojne. ...
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: interesi
Ekzistonte një njeri Askush s'priste ndihmë prej tij Vetëm ai tenton prej nesh Ti ndihmojmë sa më shpesh. Brenda të gjthë janë tubue S'guxon kush me kuvendue E nëse don të bisedosh Atë duhet ta lavdërosh. Prej pune burri kur vjen ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com